2 Aralık 2013 Pazartesi

Sİbel Meriç röpellası

Garanti" adlı single'ı ve Okan Bayülgen'in programındaki "Göğüslerim orijinal" açıklamasıyla ünlenen Sibel Meriç, Boxer dergisine konuştu.

Ankara doğumlusunuz. Ne zamana kadar Ankara’da yaşadınız?

- Doğma büyüme Ankaralı’yım. 12 yaşından sonra Istanbul’a geldim. O zamana kadar Ankara’da çok sakin bir hayatım vardı. Istanbul’a gelince her şey değişti.

Ne gibi değişiklikler oldu?

- Içimde hep model ve şarkıcı olma isteği vardı. Küçükken bayramlık kıyafetlerimi giyip, evde kendi yaptığım podyumun üstünde yürürdüm. Kendi kendime şarkılar söylerdim. Istanbul’a geldikten sonra ajansa yazıldım. Şov dünyasına da modellik yaparak adım attım. Şansım yaver gitti, karşıma çıkan fırsatları değerlendirdim ve albüm yaptım.

Okul yıllarından bahseder misiniz? Nasıl bir öğrenciydiniz?

- Sürekli bir şeyler okurdum. Acayip bir kitap kurduydum. Sosyal bilimlere ilgim fazlaydı. Içine kapanık, kimsenin ilgilenmediği bir kızdım. Ama 15 yaşından sonra olanlar oldu. Tam bir dönüş yaşadım. Ergenliğe girdikten sonra bambaşka biri oldum. Kendimi keşfettim. Bir erkeğin benimle hayatta ilgilenmeyeceğini düşünürken, bir baktım bütün okulun ilgisini çeken güzel ve popüler bir kız oluvermişim.

Şarkıcılık nasıl başladı?


- Aslında tesadüf eseri… Radikal kararlar vermeyi seven biriyim. Yıllar sonra karşılaştığım eski bir arkadaşım sayesinde şarkıcılığa soyundum. Iki üç ay içinde karar verdim ve çalışmalara başladık. Modelliği bırakalı 2,5 sene kadar olmuştu. Sevgilimle Bakü’de yaşıyordum. Sonra geri döndüm ve kendimi şarkı söylerken buldum.

Bale ve modern dans eğitimi almışsınız. Nereden icap etti?

- Çok küçükken annemin desteğiyle bale eğitimi aldım. Sahnede olmak çok hoşuma gitmişti. Duruşumu, vücut esnekliğimi baleye borçluyum. Tabii özel hayatıma da etkisi oldu. Esnekliğimi her yerde kullanıyorum. Her şekle girebiliyorum.

Erkek arkadaşınız başka bir kadınla bir gecelik ilişkiye girse?

- Tek gecelik aşka göz yumarım ama duygusal olarak birkaç kez görüştüğü biri varsa çok sahiplenici bir insan olduğumdan onu kaldıramam. Hatta çok fazla kıskançlık krizlerine girip bende ne eksikti de ona gitti diye düşünürüm.

Hiç bir adamı ağlattınız mı?


- Acımasız değilim. Kimseyi ağlatmak istemem. Ağlayan erkeğe de dayanamam. Öyle bir durumda koşarak uzaklaşırım.

Hırslı mısınızdır? Istediğiniz bir şeyi elde etmek için her yolu dener misiniz?

- Hem de çok… Istediğim şeyi yapamazsam ölürüm. Kafaya taktığım zaman yapamayacağım şey yok.

Sizce bir erkeğin en seksi hali hangisi?
- Bakışları ve duruşu… Bir de ben ilgi manyağıyım. Bana özel olduğumu hep hissettirmesi lazım.

En erkeksi özelliğiniz ne?


- Çok sahiplenirim. Sinirlendiğimde maço yönüm ortaya çıkar. Bir anda köpürüp ortalığı dağıtabilirim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder