9 Aralık 2013 Pazartesi

Serenay Sarıkaya frikik göğüsleri görünüyor, Sevda Demirel bikinili, Sibel Meriç röpörtaj

Sibel Meriç "Fiziğime Güveniyorum Bende Daha Farklı Duruyor"

Sibel Meriç'le yaptığımız röpartajda son dönemde giydikleriniz olay oluyor sorusuna "Fiziğime Güveniyorum Bende Daha Farklı Duruyor" diyerek cevap verdi.


Sibel Meriç'le yaptığımız röpartajda son dönemde giydikleriniz olay oluyor sorusuna "Fiziğime Güveniyorum Bende Daha Farklı Duruyor" diyerek cevap verdi. Okan Bayülgen'in geçen haftaki Makina Kafa programına katılan Meriç, Burak Kut'la yaptığı tahrik edici dansı ile ilgili siz kendinizi kendinizi tahrik edici buluyormusunuz? sorusuna şu cevabı verdi, kendimi masum buluyorum ama erkekler beni seksi ve vamp kadın olarak görüyorlar dedi. son şarkınız eski sevgilinize bir göndermemiydi ? diye sorduğumuz Meriç'e şu şekilde cevap verdi günümüzde yaşanan ilişkilere bir gönderme diyerek sözlerine son verdi...




Yav Sibel Meriç sitesinde başkalarının ne işi var? Biz de bilmiyoruz. Serenay Sarıkaya transparan kıyafetiyle defilede arz-ı endam ediyor. Bikini izlerinin belli olduğu Serenay Sarıkaya göğüs uçları belli oluyor. 





Hatlar iyice karıştı. Adana çık aradan! Eski dönemim ikonlarından Sevda Demirel bikinisi ve fit vücuduyla görenleri şaşırtıyor. Sevda Demirel güneşlendiği sitedeki ev fiyatlarının tavan yaptığı uzmanlar tarafından belirtiliyor. Enteresan gerçekten kendi halinde olan bir sitenin havuzunda Sevda Demirel bikinisiyle görmek hoş bir sürpriz olsa gerek. Yalıkavak'ta milyon dolarlık villa alan gençlerimiz biz ancak çirkin kızları görüyoruz havuzda dedi.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder